ångest

idag när jag ringde till försäkringskassan som jag gått och skjutit på så kom den .... ångesten en jäkla panikångestattack har inte haft det en enda gång sen jag slutade med tabletterna. men idag så :( fy fan vad jobbigt började kallsvettas fick svårt att andas och bara grät. förr har man ju haft något att ta till, men nu fick jag brottas med det jobbiga en lång stund. låg på soffan och grät i säkert en timme. men nu har jag bakat gjort pizzasallad och håller på med korvstroganoff, va tvungen att hitta på något så jag fick skingra tankarna :) i helgen har vi snickrat o snickrat o spacklat och åter snickrat, men nu börjar man se en slutända på det här rummet iallafall. ska slipa i morgon o sedan spackla lite till sen så är det dags för målning av dom tre väggar som är kvar. sedan lägga in klickgolvet o vips så är det klart! :)). tommy åkte imorse igen som vanligt till gävle så nu är man gräsänka  några dagar igen då. nu ska jag ta av maten av spisen och sen ska jag lägga mej framför tv n känner mej så himla trött. ha det bra... kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0