mia törnblom

idag har jag varit och lyssnat på mia törnblom, så himla bra föreläsning...timmarna bara rann iväg. det va nog det bästa jag lyssnat på i hela mitt liv. vilken kvinna.. allt va så sunt när hon berättade och hon träffade rätt hela tiden, när hon berättade och framförallt massor med humor:) jag skrattade så tårarna rann. nu ligger jag och läser en av hennes böcker och den är sååå bra! oliver va med mamma idag när jag va där så dom hade käkat pizza och även köpt med till mej. jag har ätit av den två ggr sen jag kom hem...har så jäkla ont i magen nu så jag orkar bara ligga i soffan. känner mej så äcklig o osund fyyy! jag har en halva kvar ska höra med oliver om han vill ha den sen annars åker den i soppåsen, vill inte se åt en pizza på länge nu:(.förövrigt så blir nog oliver hemma nån dag till då hostan inte ger sej. imorgon skulle carro o robin komma på dan då hon slutar vid 11 i skolan. ska titta på hennes ben stackar hon har fått åderbråck på ena benet tydligen ganska mycket också inte så kul när man bara är 18 år. hoppas det inte blir mer nu då mot slutet av graviditeten. hon är i v. 28 nu. jag vet inte vad man kan göra för att förebygga heller, jag har aldrig fått såna. är det nån som har några tips?nu ska jag fortsätta läsa en stund sedan blir det nog tidig kväller så jag får vila min äckliga pizzamage. natti natti alla. kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0