mycket idag

har suttit i telefon hela förmiddan pratat med fk, gick ju jättebra jag som oroade mej så... gått med i a- kassan igen, ringt om att få gamla betyg hemskickade , ringt så jag får anställningsbevis sedan -99 som a- kassan vill ha. sist men inte minst ringt till staffansgymnasiet och sett till så carro får gå kvar i skolan fastän hon ska ha barn :) mentorn hade ju sagt åt henne att hon inte skulle få det, och då har ju de här åren varit bortkastade. så mamsen la till arga tonen och fick som hon ville :) telias reparatör har varit här igen och dragit om allt så vi fick huvudjacket i vardagsrummet för det har bara krånglat. tv,n via telia har inte funkat bara canal digital,och telefonen har inte funkat om internet har varit igång o tvärtom,, men nu så funkar allt perfekt... jippi... på em ska mamma komma och hämta mej, ska följa med henne hem och sova där  ha lite myskväll med mamma o pappa :)det är ju inte så ofta nuförtiden. så jag hoppas på lite go mat och ost o kex och lite vin... brukar alltid finnas såna godsaker där;) nu sk jag gå ner i min källare..... o kolla om spacklet har torkat så jag kan slipa lite ha de gött alla kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0