röntgen

idag har jag varit och röntgat svanskotan och bäckenet, det såg bra ut.. men ont har jag iallafall. däremot såg dom att det va någon kota i ryggen som hade sjunkit ned lite :( så jag vet inte vad det kan vara alls. nåja sitter och väntar på att carro o robin ska titta klart på en film för jag ska dra ut kontakterna ur tvn och sätta dit ett grenuttag som jag har satt fast på väggen. jag blir tokig på kablar. sedan ska jag o robin gå ner till olivers rum och förläng tvkabeln så jag kan få tvn och stå där jag vill ha den. jag vill ha allt klart och på plats nuuu :) på fredag kommer äntligen mina grabbar hem efter ett antal fördröjningar, dom har ju varit hos sin pappa hela sommaren känns det som. också ska vi vara barnvakt åt maximus ( tommys barnbarn ) som är 3 år. så det blir riktig fart här i helgen vi som bara haft varann i flera veckor.... så då får man en riktig rivstart :) det kan vi behöva nu. hoppas jag blir lite bättre bara så jag slipper ha så här ont vill ju orka med att göra nåt kul med alla barn...det är förövrigt cruising i stan i helgen så det vill väl grabbarna gå på förmodar jag, så det blir väl att åka in och kika på lite fina bilar då ;) KUL!!! nu ringde lena så nu ska jag prata lite skit... kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0