tapetetsering

idag har jag tapetserat för första gången i mitt liv... visst är jag duktig då;)) ingen stod bredvid och visa hur man skulle göra. det gick bra ändå!! på fm. tog jag bussen till stan fikade på tv`s, köpte present åt mamma som fyller år på söndag, handlade lite mat och var på bolaget. köpte lie öl åt älskling som kommer hem i morgon ;) och lite vin åt mej:) hade kommit nån ny sort som var billig och jättegod (har smakat nu)ångrar mej att jag inte köpte mer av det blir nog att åka in i morgon och köpa lite till medans det finns kvar... 3 liter vitt för 129 kr FATTA va billigt o dessutom jättegott... smakar bara mer i munnen lixom:)) på söndag kommer mina grabbar hem äntliiigeeeen guuud va jag har lääääängtat!!!!! och rummet blir nog så gott som klart!!! jag längtar efter älskling också sååå tråkigt när han är borta hela veckorna men i morgon kommer han iallafall o då ska jag pussa på honom jättemycket ;)) nu ska jag ta något att äta har inte ätit nåt idag förutom en macka på cafeet på fm. har inte orkat laga mat idag åt bara mej själv och så får man inte göra ju när man är gbp opad. fy skäms LOTTA.... tar nog en hårdmacka och lite drickyughurt nu så jag får nåt i magen,, lät ju inte som nån höjdare direkt men men kan ju inte dra igång att laga mat nu kl 22.30, men det är frestande må jag säga:) tog fram köttfärs ur frysen igår kväll så det skulle ju inte sitta helt fel med spagetti och köttfärssås nu då!!! kanske det blir så ändå jag kan ju iallafall inte sova om nätterna så då kan jag väl lika gärna laga mat då.... kanske ska dra igång ett bullbak oxå (L) närå måste ju vara pigg o utvilad när gubben kommer hem så jag orkar med...... hihihi ...... läääängtas nu blir det köttfärssås jag har bestämt mej!!!! ha det gött alla..... kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0