Ååååh va det är roligt att vara mormor:)



I söndags eftermiddag åkte vi tillbaka till Hudik tillsammans med Robins föräldrar och hälsade på Theodor, Carro och Robin, så Oliver också fick se honom, sedan blev det att käka på donken...
I går efter jobbet så ville Carro att vi skulle komma igen, så mamma, jag och Oliver åkte dit när jag slutade jobbet:) Han är såååå SÖT♥♥♥
Sedan följde vi med mamma hem så Oliver och jag sov där inatt... I dag hade Oliver tid på barnmottagningen i Hudik, så vi har varit där i dag, för lite provtagning bla. Så då blev det att hälsa på Lillprinsen i dag igen;). Men nu på eftermiddan har dom kommit hem:). Så innan dom kom så skyndade jag mej att skriva THEODOR och födelsedatum på vaggan med blå färg:) väntade ju med det eftersom jag inte visste vad jag skulle skriva eller om jag skulle köpa blå ell rosa färg... Nu är iallfall jag och Oliver hemma igen, jag slappar framför tv`n och Oliver sitter på sitt rum och spelar tv spel, har nyss pratat med Carro och hon tyckte att det va skönt att vara hemma och det verkar funka bra med amningen och allt:). I morgon är det jobb igen har ju varit ledig i dag eftersom Oliver har varit hos doktorn... Tommy skulle komma hem från Gävle i morgon kväll:) och åker tillbaka igen på torsdag morgon, sedan kommer han hem på fredag igen, sen är det bara 1 vecka kvar i det där förbannade Gävle:D jag kan inte rå för att jag känner så... Hatar när han jobbar borta, vill ju ha min älskling hemma på nätterna:) ja ja jag vet att jag är fjantig:b. Nu ska jag lägga lunchmatsäck till i morgon, har nyss gjort en ljuvligt god grönsakssoppa så det blir morgondagens lunch och en hårdmacka med ost.
Ha en fin kväll alla kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0