Gastric bypass uppdatering

Nu är det snart ett år och fyra månader sedan jag gjorde min op.
Vikten verkar ha stannat av lite eller åtminstonde viktnedgången;) Jag pendlar mellan 75,5 ocg 78kg hela tiden... vissa dagar väger jag 75,5 sedan några dagar senare kan jag vara uppe i 78, men sen efter nån dag igen så har jag gått ner:) lite skumt att pendla så mycket i och med att jag inte kan äta så stora portioner:S. men men jag är ganska nöjd iallafall...
Skulle väl helst vilja gå ner lite till, drömvikten skulle väl vara nånstans mellan 65 och 70. Då skulle jag vara helnöjd!
Maten då? jorå jag kan äta allt, dumpar väldigt sällan nuförtiden...
Kan även dricka allt och inga som helst problem att dricka till måltiderna heller:)
På morgonen får jag vara lite försiktig, för då är jag lite känslig, törs bara äta en smörgås och tex. kaffe om jag tar yughurt/fil eller gröt så blir jag oftast dålig.
Har inte några problem med massa löst skinn heller, lite på magen bara men det hade jag redan innan jag började på knata upp i vikt och det är efter mina graviditeter:).
Brösten har jag väl nån dröm om att snygga till lite i framtiden, men det känns inte viktigt, dom duger helt klart som dom är:D Tycker inte dom har blivit värre än vad dom var innan jag ökade i vikt heller, naturligtvis är dom ju inte lika stor och fyllig som när jag hade min matchvikt:D. Men jag har ju trots allt ammat sammanlagt 2,5 år:) så lite häng får man ju stå ut med hahaha!
Dom säger att man går ner i vikt i 2 år, så jag har ju drygt åtta månader till på mej att tappa dom återsående kilona så jag hoppas!!!
Jag har aldrig ångrat att jag gjorde min op, jag är mycket gladare och friskare nu=).
 Nu sitter jag och väntar på Oliver han är hos en kompis och ska snart ta bussen hem...
Idag va jag och hälsade på Carro, Robin och Theodor innan jag åkte hem från jobbet, han är så gooo LillPrinsen, jag är nog världens stoltaste mormor just nu ♥
Nu ska jag hänga lite tvätt, ha en fin kväll alla och va rädda om varann!
Kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0