Jag ser ljuset...:)

Äntligen! jag börjar känna mej lite bättre, har ingen feber idag:) bara snorig och lite hosta,, men det gör inget... Det innebär att jag kan jobba på måndag YYYeeesss!!! och nu kan Carro gärna få bebben också, för nu börjar mormor bli frisk;))) Hör du det nu då Caroline, nu får han/hon titta ut säger "mommo"!!!! Älskling är också lite bättre tror jag så idag ska vi iallafall ta oss ut och handla lite, vi ska köpa nåt extra element till sovrummet och tvättstugan. Vi fryser såååå, luftvärmepumpen är ju ingen höjdare när det är riktigt kallt ute. Så ska jag även handla lite till i morgon då vi ska ha bakardag. Det blir pepparkakor, lussekatter och saffransbullar mums=) I kväll kommer Oscar hit också:). I går skrev Carro o Robin kontrakt på sin lägenhet så dom flyttar in 1 feb, skönt för dom att få eget:). Nu ska jag mysa med älskling i soffan en stund innan vi ska göra oss ordning för att åka till stan. Ska faktiskt bli riktigt skönt att klä sej och komma ut och få lite luft, har bara varit inne och gått i fula myskläder sen tisdag eftermiddag. Ha det gött alla kram kram L

Kommentarer
Postat av: Caroline - Gravid med plupp!

Jaa JAG hör de, men inte den här lilla envisa Robin Jr jag har i magen som inte lyssnar :P hah

2010-12-03 @ 18:28:46
URL: http://carroomattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0