Juldagen alldeles tyst är det:(

I morse fick vi göra en rivstart, skulle lämna Oliver o Oscar i dalarna kl tio hos sin pappa men vi vaknade dess värre inte förrän 8.20, så det blev bråttomt...
I väg kom vi iallafall och Conny mötte upp oss i Hedemora så det gick bra!
Sedan åkte jag o Tommy till Valbo en sväng köpte en kaffemaskin på mediamarkt bla.
Så nu sitter vi med en varsin härlig latté GOTT!
Alldeles tyst är det här inga barn hemma och det känns lite tomt faktiskt nu när det är jul:(.
I morgon kommer iallafall Madde, Kjell och Maximus på middag och vi ska ge dom sina julklappar, så det ska bli kul:) Snart är den här helgen slut också och dags för Tommy att åka till Gävle igen(tråkigt) och inga barn hemma förrän 4e januari, det innebär att jag ska vara själv den här veckan fy hemska tanke:(, men nu blir det bara en vecka till där för Tommy för den 10e januari åker jag bort och då ska Oliver och Tommy vara själv, så då måste han jobba på hemmaplan åtminstonde i tre veckor som jag ska vara borta... mån-fre,, nu undrar ni säkert men det får bli en hemlighet ett tag till;) jag har iallafall fått det i julklapp av min kära;).
Ni får ha en fortsatt trevlig julhelg alla, nu blir det tv`n
Kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0