MYYYS!!!

Åååhh va mysigt vi har Carro, Robin och Lillprinsen är här hos mej i kväll, dom ska sova här:).
Så nu har vi bäddat rent i min och Tommys säng, så dom får ligga där så sover jag i soffan...
Tommy är ju i Gävle. Jag ska jobba i morgon men vill ju inte lägga mej det är ju så mysigt att sitta här med godingen i knä;)
I morgon jobbar Tommy bara halvdag så han hämtar mej på jobbet, tänkte sluta lite tidigare jag med. Blev lång dag i dag också...När jag slutade i dag åkte jag till Carro o Robin sen åkte vi och handlade lite mat och så va vi på barnens hus en sväng:) sedan åkte vi hem hit och käkade grillad kyckling, klyftpotatis och vitlöksbearneisesås mums, jag va superhungrig hade bara ätit en varma koppen och en halv varmkorv på hela dagen... sedan har vi ätit chips och dip framför tv`n;).
Nu ska jag snart bädda ner mej så jag orkar upp i morgon, men först gosa lite till;).
Gonatt kram kram L


Kommentarer
Postat av: milla

gott nytt år på dig med :)

allting är toppen, hoppas allt är bra med dig oxå ! :)

kram

2010-12-31 @ 10:02:51
URL: http://minresa.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0