Nu har vi hämtat Oscar

Har varit och hämtat Oscar vid bussen för en stund sen, så nu har han fått lite kalops. Vi åt det till middag, så han fick värma det nu:). Nu sitter vi i soffan och smaskar på en varsin lakritsstång. Oscar säljer såna genom skolan... supergott! Ja förkylningen är ju som jag sa tidigare mycket bättre, men istället har jag fått en grym huvudvärk, så här är det bara att fortsätta käka alvedon:( så tråkigt... Men i morgon ska vi iallafall baka, handlade allt som behövs idag och element till sovrummet och en värmefläkt till tvättstugan fick vi också tag på. Köpte även en infravärmare till vårat badrum, som är superkallt så nu kan man slå på den en stund innan man ska duscha så kommer det att vara jätteskönt:) GUD vad det snöar ikväll, vi såg knappt nåt framför bilen när vi hämtade Oscar USCH nu får det vara bra med snö! Jag tycker vi fick nog förra vintern!!! Tommy kollar hus och lägenheter till salu utomlands nu SHIT va sugen man blir! Jag skulle lätt kunna tänka mej att bo i värmen under hela vinterhalvåret, kan tyvärr inte se nån som helst tjusning med vinter... På måndag åker Tommy till gävle och jobbar igen:( jag som trodde att det äntligen skulle vara slut på bortajobb ett tag nu, men det blir 3 veckor där igen... men han kommer hem på onsdag för då ska vi på julbord med mitt jobb, så åker han på torsdagmorgon och hem på fredag igen, så första veckan blir ju iallafall bra:) Carros bebis lyder inte mormor, den ligger kvar i magen och myser... men jag kan faktiskt förstå honom/henne för vem vill ut i detta väder, när man har det så gott där inne i värmen:) Jag skulle också föredra att ligga i ett varmt bad:b  Nu ska Minna och Olle duellera i idol efter pausen så nu ska jag titta på det! Natti natti kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0