Sååå less på snö!

En vit jul brukar man ju önska sej, men det känns som det räcker nu va!
Oscar skottade mitt på dan, och ikväll har jag skottat men det är ju lika mycket igen:(.
Hela kvällen har jag ägnat åt tråkiga saker, först gick säkringen så det va kolsvart här.
Sprang omkring med pannlampa för att hitta i vilket säkringsskåp det va, har ju både i hallen och i källaren, sedan denna j....a skottning och nu för en stund sen så hade ytterdörren frusit, så den gick inte att låsa upp... totalstumt i vredet fick krångla som bara den, men tillslut så gick det med hjälp av en hårblås :p underbart trevliga saker man får roa sej med på kvällarna va:D...
Nu har jag och Oliver bäddat ner oss i soffan och slökollar på nåt skit på tv, Oscar är hos kusin och lanar CS i natt:S, kanske jag skulle börja med sånt jag med som aldrig sover på nätterna hahaha.
I morgon kommer iaf Tommy hem tidigt (jobbar bara till elva) SKÖÖÖNT!!! så vi får fixa det sista inför julen, bara lite smågrejer som ska göras:)
Carro, Robin och Theodor skulle komma i kväll och äta med oss, men det va nån lastbil som hade kört fast och bromsat upp hela trafiken och även väglaget va ju inte det bästa så dom vände.
Vi får väl se om vi hinner träffas nåt i morgon då, annars blir det ju på julafton iallafall:) har ju inte sett lillskrutten på några dagar nu:(
Nu ska jag prova att låsa dörren igen så vi får väl se om jag blir kvar inne resten av vintern, man vet ju aldrig:D TUR ATT JAG HAR MYCKET KÖTTFÄRS I FRYSEN!!! så vi inte svälter ihjäl Oliver och jag:). får ringa till Oscar och säga att vi låser upp till våren hahaha.
Gonatt alla vänner!
Kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0