Saffransbullarna är klara... nu väntar pepparkaksbak:)

Blev ca 90 st bullar och lussekatter, men nu ska vi vänta på att Carro o Robin kommer innan vi drar igång med pepparkakorna, dom hade velat varit med på att baka bullar också. Men vi började eftersom dom kommer så pass sent, ska ju laga mat också... Vill helst inte baka inatt:) Idag ska jag göra lax med pressad potatis och creme fraice kantarell/konjak så vi ska äta hela gänget, Jag, Tommy, Oscar, Oliver, Caroline och Robin=). På förmiddan har vi varit och köpt nya bottenplattor till säkringarna här och även säkringar, allt krånglade och säkringarna gick en efter en i går kväll, sedan gick säkringen till värmepumpen och elementet i sovrummet i natt så då va det bara att slänga sej i bilen och åka på statoil. Där fanns inte rätt amper så vi fick ta bort nån bottenplatta och ha fel säkring i, så jag va livrädd att det skulle bli nån brand Usch! men nu är det ordnat iallafall:) Nu ska jag gå ner i källaren och se om tvätten har torkat, fullt på tvättsträcket och skulle behöva köra nån maskin till idag. Kommer väl in nån bild senare, när vi bakar pepparkakor:) Ha en skön lördagskväll alla, det ska vi ha en riktigt mysig familjekväll!!! kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0