Vilken mysig dag vi haft:)

God fortsättning får man väl börja åt att säga.
Jag är ju som barnen ungefär, vaknade kl tre i natt och kunde inte somna om så jag gjorde fika på säng åt älskling tidigt.
Sedan fick han lite nya kläder i julklapp av mej och jag fick guldörhängen;)
Väckte barnen tidigt också så fick dom öppna två julklappar var en varsin radiostyrd helikopter och luvjackor... resten av julklapparna fick dom vänta med till kvällen.
Vid tio käkade vi en riktigt härlig julfrukost, tomtegröt, skinkmacka och ägghalvor:).
Sedan gjorde vi oss klara och åkte in till Carro o Robin och gav Theodor en tomtedress som han skulle ha på sej;) va även på stan en sväng så Oscar fick köpa sej ett par nya jeans.
Vidare till mamma o pappa, när Carro, Robin och Theodor kom så tittade vi på Kalle Anka,sedan massa mat och efter det julklappsutdelning alla va jätteglada och nöjda och allra helst Oliver som vi hade köpt radiostyrda bilen åt som han har önskat sej:)Vi köpte den i lag med mamma o pappa eftersom den va rätt dyr och jag vill ju gärna att det ska kunna bli några extra paket också:).
Sedan mera mys i soffan hos dom massa choklad och julmust så nu är man äckligt mätt!
Nu dax att hoppa i säng för i morgon ska vi upp tidigt och skjutsa grabbarna till sin pappa i dalarna.
Ha en fortsatt bra kväll ni som orkar vara vaken!
Kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0