äntligen fredag

nu är det helg igen va skönt tommy jobbar bara halvdag idag... vet inte riktigt va vi ska göra ikväll men nåt ska vi väl hitta på iallafall:) maud ringde nyss o fråga om jag skulle ha nåt från bolaget så jag beställde en låda vitt och några öl fan vilken service :)) kanske det blir en tur till mohed i helgen skulle visst vara nåt jippo där. vikten den står bara still jag blir så less, ska det verkligen vara så här det har ju inte ens gått ett år sen jag opades. hade gått ner 1kg nu igår när vi kom hem, men det hade jag gått upp förra veckan när jag hade mens så det är väl inte viktnedgång:( kanske ska sluta att väga mej så ofta men det blir ju lite fixering det där, eftersom man är van att gå upp i vikt bara man tittar på några kalorier. känns lixom som man har gått upp flera kg om man inte väger sej på en vecka för då har man tappat kollen... knasig man är:) ja ja sånt är livet jag har ju iallafall tappat 38 kg sedan aug förra året så man ska väl vara glad ändå, struttar ju runt i bikini i sommar iallafall, vilket jag förmodligen hellre hade dött än gjort förra sommaren:b så det är ju positivt och nåt kg till blir det väl så småningom.... det kommer snart före o efterbilder ska be tommy knäppa nåt kort på mej som jag ser ut nu och jag har ett i datorn som jag såg ut i juni förra året, men jag gruvar mej för att lägga ut det här på bloggen.... men jag ska göra det kan ju vara kul för andra som ska göra en op eller nyss har gjort en eller så att få se att det faktiskt visar resultat:) själv läser jag bloggar för fullt om gastric bypass opererade det är jättekul att se skillnaden på alla före och efterbilder, man blir så jäkla peppad:)jag har i alla fall sökt en distansutbildning för att läsa till behandlingsassistent, men ansökningsdatumet hade gått ut så jag gjorde en chansning... annars får jag väl söka igen nästa år:) känns som det skulle vara rätt grej för mej. nu ska jag gå ut och lägga mej i solen en stund ha det gott kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0