fredagsmys:)

nu har jag tänt grillen, suttit vid datorn i flera timmar och sugit på 2 glas vin, medans älskling har tillbringat tiden i tvättstugan sen han kom hem från jobbet vid 14.30. visst är han duktig... tvättmaskinsj....n har gått sönder och han fick genast kila ner i källaren för att laga:) stackars hjärtat mitt. nu känner jag mej taskig så snart ska jag ropa upp honom jag har lagt lite öl på kylning o så ska han få lite grillat det är han värd nu;)) hoppas bara att tvättmaskinen funkar oxå... jag har nämligen kört samma tvätt sedan åtta i morse och än har jag inte fått den klar så jag kan hänga ut den.... kul va! slutar väl med att vi måste köpa en ny, känns som det räcker med utgifter nuuuu mitt i våra byggen. jag blir knäpp på allt som bara kostar sååå mycket. ja ja nu ska jag lägga på lite kött på grillen och spilla upp lite mer vin... ses snart gott folk. kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0