Glada jag:-)

jag är så glad haha nu har jag tryckt ner mej i en kjol som jag inte har kunnat haft på 4 år häääärligt!!!! 40 kg sen op och minst 5 sen jag började med flyt före op kanske va det mer för jag vägde ju mej inte då som jag skrev förut så jag har ju isåfall gått ner minst 45 sen förra sommaren o kanske mer.... livet är så härligt ibland. som jag skrev i förra inlägget att carros mage blir bara sötare o sötare, det blir min med... men den blir mindre o hennes större. beror ju på vilket syfte man tittar på;) nu törs jag skriva ut min vikt oxå...har sugit på det en stund nu. dagens vikt 80kg...hihihi jag vågade. när jag träffade tommy för 4 år sedan vägde jag 75. och när som jag va som smalast för 14 år sedan,när oscar va liten vägde jag bara 57. och ändå så är jag så glad nu för mina 80kg. men 57 vill jag inte väga då är jag för smal. jag är ju iallafall ganska lång oxå 172cm. så nu ska jag åka och handla i min korta jeanskjol, som säkert är såå j....a omodern nu. men jag är så glad att jag kan ha:)) jag har ju lovat carro att jag ska köpa lite bebiskläder till dom idag men det kanske blir nåt till mej med kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0