God morgon!!

Idag blir det nog en bra dag:) vägde mej i morse 2kg ner på 2 dagar. trodde inte det va sant så jag har typ vägt mej 10ggr till o stått olika på vågen:) klivit av o klivit på men fortfarande 2- jiiiipppppi!!! så nu är det 40kg sedan jag opades hääärliiigt. kan föresten behöva en sån där positiv dag för har haft en skithelg, bara tjafs i helgen för man har ju en gammal svärfar som bor på övervåningen å han har varit så jävla jobbig och tjatig så jag ville ta han i fötterna och kasta honom över balkongen typ:)) han har nött o bråkat o tjatat om en jäkla tvättmaskin som gick sönder.... å sånt kan tydligen göra så att man kan nöta en hel helg...slutade med att jag o tommy blev osams oxå. för jag tyckte att han var för snäll o stod ut för mycket med gubbens tjat. jag ville att han skulle ha stoppat in honom i tvättmaskinen och kört honom på 90grader sedan hängt upp honom på torkvindan med en klädnypa i varje stortå o sett honom fladdra i vinden typ:9 men nu är jag lugn igen tommy o jag blev sams och han har åkt till gävle o jobbat. o svärgubben struntar jag i några dagar så har mitt humör lagt sej. jag har inte mått bra förövrigt i helgen kanske därför jag blev så arg, igår kräktes jag sen svimmade jag och slog truten igolvet vetesjutton va det va... mått illa o haft huvudvärk. men nu känns det bättre o det va värt det eftersom det gick neråt på vågen tralalala hihi... idag ska jag åka med carro o robin och handla lite... vi ska köpa lite bebiskläder oxå, ska bli så kul, snart så blir jag mormor ju tiden går ju så himla fort. carros mage blir bara sötare o sötare för varje dag:) Ha det gott allihopa det ska jag ha iallafall för idag känner jag mej så himla smal,fast jag har typ 10 kg kvar :9 kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0