onsdags surr

carro o robin sover fortfarande så jag går bara här o vankar, tänkte dammsuga men vill inte störa dom...ska väl väcka dom snart o höra om dom vill åka o bada. annars kanske jag följer med maud på ljusnebadet hon skulle komma hit en sväng. på eftermiddan ska jag nog åka till marma o hälsa på lena, hon ringde igår och ville att jag skulle komma då,och sova kvar där, men då hade jag ju lovat carro o robin att vi skulle grilla på kvällen så det blir nog att jag åker dit idag istället. kanske det blir en badtur ikväll med... med lenas stora hund kenzo :) svärfar va nyss o knackade på han vill ha igång internet uppe hos sej, så nu har väl surheten lagt sej från min sida, det va bra att han höll sej på sin kant några dagar, så jag fick lugna ner mej:)på söndan va han in med en skjorta åt tommy o sen ville han bjuda på mat, men då sa vi bara ifrån allt o att vi ville vara ifred. men nu har det övergått till det normala igen:=) känns skönt... så nu är nog gubben glad:) o allt är frid o fröjd snipp snapp slut o där va sagan SLUT        ha en bra dag gott folk på återseende kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0