så himla trött!

jaha det blev ytterligare en sån där skitnatt, kunde inte sova.. somnade vid 5 i morse:( jag hatar det här. kan väl inte vara så svårt att sova bara för man är ensam på veckorna kan man ju tycka:S känner mej löjlig ju, jag är ju för guds skull 37 år och kan inte sova själv. fånigt va! men nu är det iallafall fredag och älskling kommer snart hem... SKÖNT som jag har längtat dom här nätterna när jag legat vaken. slutar väl med att jag somnar kl 7 ikväll:)), närå vi ska regla upp dom 2 sista väggarna i källaren så jag håller mej nog vaken:-) hoppas jag. ska laga lite god mat ikväll också... snart kommer maud hit och fikar ska bli trevligt med lite sällskap känner mej så himla sällskapssjuk hela tiden. kanske beror på att jag gått hemma så länge. apropå det på måndag ska jag ringa försäkringskassan och prata om min framtid ( om jag överhuvudtaget har någon:) ) mitt sjukbidrag går ut första okt. så nu känner jag lite panik och jag har inte hört nåt mer från om jag kom in på utbildningen. så jag vet fan inte vad jag ska göra gick ju ur facket oxå för 3 år sedan, vet inte varför jag va så dum? men jag va ju rätt dum i huvet på den tiden, sket lixom idet mesta när jag käkade dom där jäkla pillren:(. så nu vet jag inte hur jag ska få det här att gå ihop. kanske kan få nån åtgärd för jag tror inte att jag kan få förlängd sjukskrivning, det står så i papprena från fk. iallafall. så nu kan man snacka om nerver... tänkte ringa idag men la ifrån mej telefonen för jag blev så nervös, vill inte få helgen försörd. det blir väl så här när man har varit hemma så länge man gör så stora grejer av allt:(  men på måndag ska jag iallafall ta mej i kragen och ringa, kanske blir nåt bra oxå!! jag vill ju ut på nåt, skolan där skulle vara idealiskt bara åka iväg 3 dagar i månaden och sedan plugga hemma lite mjukstart så där. vet inte annars vad jag skulle kunna göra som det ser ut i dag med mina sömnstörningar jag bara vägrar att börja käka sömntabletter igen. får höra med fk om det går att arbetsträna någon stans där det inte är så tidiga morgnar, kanske inte är nåt problem eftersom jag förmodligen inte blir tvingad att gå ut 8 timmar om dagen så här direkt. vad vet jag nog om det nu. tommy ringde han va straxt på väg hem :)) ha en bra dag alla!! kram kram  L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0