så tråkigt:(

sitter här vid köksbordet och har så pisstråkigt...dippar morotsstavar i tsasiki och känner mej så jä..a ensam. carro o robin sover hemma hos honom, oliver ringde idag och sa att han och oscar inte kommer hem förrän nästa söndag, för dom skulle göra en massa saker med pappa bla. skulle dom på cruising till stockholm nästa lördag:) det tycker dom ju ska bli kul naturligtvis,, men jag har inte haft mina grabbar på 4,5 veckor nu... saknar ihjäl mej snart, men samtidigt hinner kanske rummet i källaren bli klart:). och älskling saknar jag oxå ,2 nätter kvar innan han kommer hem såå himla tråkigt när han jobbar borta :( ska nog sova i soffan i natt tror jag, sängen känns så stor och tom på nåt vis...fjantig jag känner mej nu,men det har gått ihundranittio nu några dagar med allt och ikväll blev det lite lugnare... och så åkte carro o robin oxå då blev de så himla tyst o dött. är liksom van att det händer nåt för det mesta :) idag har vi fått hem mer virke det sista som behövs till källaren, imorgon ska jag slipa det som är spacklat och på fredag ska vi upp med platonmatta och reglar på de två återståeende väggarna. rummet kommer att bli jättefint:). när det är klart ska vi sätta igång och gjuta platta till dubbelgraget och carro o robins lägenhet. vi har så mycket att göra och det går bort så mycket tid när tommy fick jobb borta, jag gör ju det jag kan men tyvärr kan jag ju inte allt...kanske måste satsa på att utbilda mej till snickare:))) hahaha... men det är ju bra att han får jobba där för han tjänar ju bättre och allt behövs ju nu, för satan vad det är dyrt med brädor... nä nu så sov gott alla jag ska lägga mej i soffan och längta efter mina barn och min blivande man ja just det nu är det bara 9 mån kvar till vi gifter oss:) tiden går så fort!!! natti natt, kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0