snart är veckan slut

har nyss kommit hem åkte till lena igår stannade kvar där över natten. vi käkade pizza o badade i poolen hemma hos henne...bara tog det lugnt och hade det mysigt. nu på morgonen har jag varit med henne på jobbet (erikshjälpen) en stund,sen tog jag bussen hem:) idag ska vi åka till dalarna och gratulera oliver som egentligen skulle ha kommit hem igår för han skulle ju ha kalas hemma oxå eftersom han fyllde år förra veckan. men han ville stanna hos pappa en vecka till,så då blir det att åka dit... jag har ju inte träffat mina grabbar på 3 veckor ju:( men idag får jag krama dem och då kan man stå ut en vecka till sen;). så idag blir det smörgåstårta och jordgubbstårta som min kära mamma har gjort, så vi ska ta med oss. oliver har bara önskat sej pengar i år så de blir ett kuvert till paket...känns lite tråkigt så det fick bli några smågrejer oxå:). nu ska jag göra ordning lite lunch för magen kurrar..... kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0