hemlängtan

snart dax att återvända hem från fjällen ska bli jävligt skööönt faktiskt, hem till vårat underbara hem som står halvklart och bara väntar på att vi ska spika och måla och sånt där kuuul.men nu ska det väl hända lite igen hoppas vi:)inatt ska vi ligga i våran säng;)) alldeles ensamma hemma inga ungar förrän i morgon....undra vad vi ska gö dårå;) jag väntar med spänning hehe imorgon kommer grabbarna hem från dalarna o vi har lovat att vi ska ut o tälta ihelgen sova på backen med lite kottar o annat skit inder tältduken. ååååhhh va härligt men vad gör man inte för barnen. japp men det blir ju iallafall en eller kanske tom. två nätter i våran sköna stora säng först. för nu har vi legat två på nederslafen i en vånigssäng i fjällstugan,, men va gör man inte för att få ligga bredvid varann:). helgen ska vi ägna åt barnen ,och även jag ska det till veckan när tommy ska jobba i gävle. men sen blir dom yngsta hos pappa i 4 veckor å då ska vi sätta igång med rummet som ska byggas åt oliver jippi va skönt, alltså jag menar när de blir klart! sista tiden har vi haft ungarna boende på en bäddsoffa i vardagsrummet så det blir liksom lyx för dom igen med eget rum o även för oss som kanske kan sitta i soffan å titta på tv för typ första gången sen vi flyttade in, om vi hinner med sånt. ska ju för sjutton bygga lägenhet på gården åt carro o hennes robin oxå...men kanske vi kan lyxa oss med en tvkväll framåt jul då. jaa vi satsar på uppesittarkvällen innan julafton. nu ska jag städa lite här innan vi beger oss hem till (älskade ljusne) kanske stannar efter vägen på nåt hak o käkar nåt gott så slipper jag laga mat i dag. tommy ska även övningsköra motorcykel med madde i helgen då hon har kommit på att hon ska ta mc kort, tänk vad kreativ ungarna är... jag som inte ens lyckats få fingrarna ur röven att ta ett vanligt körkort. men men jag tänker iallafall på det kanske jag har ett innan jag dör:=) på återseende kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0