här har vi lagt ut lite blandade bilder från våran greklandsresa i början på juni och lite annat

jaja nu ska vi väl försöka komma igång med bloggen. har aldrig bloggat förr så ni får väl ha lite överseende med ovanan måste ju träna på det här, så kanske man kan få till det snyggt oxå i framtiden:9. jag o tommy har varit tillsammans i snart 4år, håller på rustar ett hus som vi har flyttat till nyss. till våren blir det bröllop i ljusne kyrka ska bli kul kommer säkert att ha mycket funderingar framöver för planeringen. kul vore med lite tips. jag har även gjort en gastricbypassoperation den 27.e augusti förra året. så mycket viktsnack blir det säkerligen:) jag har i dagsläget gått ner 36kg hoppas på -10 till innan bröllopet. jag har 3 barn caroline som fyller 18 nästa månad och oliver blir 11 nästa månad han med. dom bor hos oss, sen har jag oscar som är 15, han bor hos sin pappa i dalarna. vi ska bygga en lägenhet hemma på gården åt caroline o hennes robin så dom får lite eget nu när dom ska ha barn i november. tommys barn är vuxna och har flyttat hemifrån. kram  kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0