helgen som varit

hej nu var det måndag igen då och vi är tillbaka i vemdalen. helgen har varit bra förutom att jag har fått en grym magkatarr eller om det är magsår. måste till läkare om det inte ger sej. i fredags så fyllde jag år så det var lite kalas,jag fick en ny cykel av tommy och jag blev så glad. jag behövde verkligen en ny.... oscar o oliver kom med bussen från dalarna, så min mamma o pappa hämtade dom och kom till oss. caroline, robin och lisa kom vi åt sallad drack vin och åt tårta. senare kom maud då blev det mera vin. vaknade på lördag med såna svidningar i magen att jag höll på bli galen,men men jag hade ju lovat tjejfest så det va bara att ta lite magmedicin och tre st verum shots. blev inte så stor skillnad, men fest blev det iallafall. senare på kvällen va vi på krogen, tommy och hans jobbarkompisar kom dit dom med. men nu blir det till att vila magen jag ligger mest idag,har varit och handlat lite mat. nu ska jag försöka att sova lite igen och hoppas att det här skiten blir bättre. kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0