Det gick kanonbra:)

har varit och träffat min chef och mina nya arbetskamrater idag:) det gick jättebra jag stannade en stund extra tom. supertrevliga va dom,, känns som jag kommer att trivas kanon! jag börjar redan i morgon, så himla spännande och på onsdag ska vi på ett studiebesök på ett ställe i gävle... det här känns så bra!!! får styra arbetstiderna lite själv eftersom jag inte ska gå heltid ännu:)  men ska prova 3 dagar i veckan till en början iallafall... så nu längtar jag till i morgon först får jag gå till jobbet sedan på kvällen har jag min poledance,, bättre kan det inte bli. och idag har älskling betalat handpenningen på resan, så nu är det definitivt lixom,, jag har ringt till polisen och försökt ta reda på hur jag ska göra med passet eftersom jag byter namn till mårtensson när vi gifter oss, men kunde ju inte boka biljetten till resan i det namnet eftersom jag inte heter så förrän efter bröllopet. nu blir det så att jag får ha mattsson kvar i passet och på biljetten för skatteverket hinner inte registrera det innan vi åker, men jag vet inte hur det blir om det blir registrerat medans vi är i egypten... då finns ju inte jag i namnet mattsson, så jag kanske inte får resa hem igen:D jorå jag skulle ta med mej vigselbeviset på resan så skulle det nog gå bra:) HOPPAS! men det skulle ju vara mysigt att ha samma efternamn som min älskling när vi åker på våran bröllopsresa,,men men har jag hetat mattsson i hela mitt liv så får jag väl stå ut med att det står så i papprena 3 veckor extra då:)) eftersom vi åker veckan efter och blir borta 2 veckor, så när vi kommer hem så är det väl klart och då får man ändra i alla handlingar typ bankkort och allt som man har:) nog om det... nu ska jag slappa framför tv`n till Tommy kommer hem från jobbet vid 22, jag tog en panpizza när jag kom hem och matdosor till Tommy finns i frysen, så jag skiter i matlagning idag, har ju inte barnen hemma så då kan man få vara lite lat:) tar med mej en panpizza med mej till jobbet i morgon jag blir ju mätt på en sån... så då kan jag vara lite slapp ikväll har inte ens nå tvätt, tvättade typ 7 maskiner igår och städa gjorde jag i morse.... va fan jag är ju sysslolös nu... vad ska jag ta mej till:D hahaha SKÖÖÖNT!!!!! nu snart sdå börjar glamour så då har jag sysselsättning en halvtimme iallafall:) ja jag vet att det är skittöntigt,,, men det är sååå spännande ju;) ha en bra kväll alla kram kram från en glad L

Kommentarer
Postat av: Milla

hihi förstår det, men ni kommer nog få en helt underbar resa! :)



Tack så hemskt mkt hihi:) kramkram!m

2010-11-01 @ 20:57:52
URL: http://minresa.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0