Grabb dagen!

Tommy, Oscar och Mattias (tommys son) ska greja med bilen lite idag Oliver ville vara hemma istället. Sedan ska Mattias käka här med oss oxå, ska göra en kycklinggryta tänkte jag:). Läste nyss på Carros blogg att hon har haft förvärkar ganska mycket sen igår, så nu är jag spänd igen;) Hoppas att det sätter igång nu då! Igår kväll hade vi bara soffmys framför tv`n och Tommy berättade att han inte ska jobba i gävle till veckan:) så nu blir det förhoppningsvis jobb på hemmaplan för honom igen och även kanske oxå normala arbetstider;) Jag trodde ju att han skulle vara i gävle en vecka till minst, så jag blev superglad! Nu ska jag sätta på kaffe så kan vi fika lite innan grabbarna åker Tommy är och hämtar Mattias nu. Ha en bra lördag kram kram L


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja jag hoppas de! Har fortfarande sådär lite småont nu och de trycker lite nere i ryggen. Japp verkligen! Jaa de ska jag, men den verkar inte förstå vad jag säger :( Puss och kram, älskar dig!

2010-11-20 @ 12:26:02
URL: http://carroomattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0