Nu har jag gjort helg:)

Så skönt snart kommer älskling hem från gävle också, Oliver kommer från skolan vid 15 och ikväll även Oscar:). Nu sitter jag här och slöar en stund, kom hem från jobbet för en stund sen. Slutade tidigt idag, har kokat 10 liter grönsakssoppa på jobbet idag, till ett möte med sopplunch:). Ska åka och handla mat när Tommy kommer hem, det är ganska tomt här hemma nu tom. slut på toapapper. Det är så jobbigt att handla på vägen hem från jobbet när man åker buss jag har ju oftast en väska att bära oxå, jag brukar småhandla lite åt gången ett par ggr i veckan men den här veckan har jag inte gjort det, och det märks kan jag säga:). Men nu har jag skrivit en lista på allt som fattas så jag ska slippa handla till veckan oxå... Pratade nyss med Carro och hon känner ingenting än, hon börjar bli otålig nu och ändå är det ju en vecka kvar+ att hon lika gärna kan gå över tiden, men det är ju så där på slutet, man liksom bara väntar och väntar och vill att det ska sätta igång... Jag kommer väl ihåg själv hur jobbigt det va, med Oscar gick jag över tiden nästan 2 veckor och det kändes lika länge som övriga graviditeten hade varat...  I morse åkte jag in med samma buss som Oliver åker till skolan så vi va lite tidiga, så han och jag tog en fika på tv`s konditori innan han började, riktigt mysigt hade vi. Inte varje morgon mor och son käkar frukost på kondis:) jättegoa kyckling/baconmackor åt vi, men jag blev ju så klart övermätt så jag fick lägga mej en liten stund på soffan när jag kom på jobbet ( typ en liten dumping). Nu ser jag fram emot en riktigt skön myshelg med familjen och nästa helg är grabbarna hos sin pappa då ska vi passa på att handla det mesta av julklapparna så man slipper stressa i sista stund, som jag alltid annars om åren brukar göra. Nu känns detbsom jag har surrat om allt mellan himmel och jord så nu så ger jag mej för idag;) Ha en fortsatt bra fredag alla vänner kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0