Nu har jag intagit ryggläge...

Känner mej trött idag kom hem från jobbet strax efter 15, lagade mat sen åt vi när Tommy kom hem. Nu ligger jag i soffan, vet inte om jag orkar mer idag:( hostar och snorar igen. Älskling gick ut och skulle kapa lite ved och skotta, men jag orkar inte hjälpa till.. tycker faktiskt synd om honom, när han är där ute i snön och jag under en filt framför tv`n. Har faktiskt inte så mycket mer att skriva om idag,, orkar väl kanske inte komma på nåt heller pm jag ska vara ärlig... helt enkelt för trött för att blogga idag:( så n i får ha en bra kväll alla kram kram L

Kommentarer
Postat av: Milla

krya på dig!

kram

2010-11-29 @ 19:27:30
URL: http://minresa.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0