Planeringsdag inför bröllopet

Idag har jag o Tommy varit och handlat, va och provade kostymen till bröllopet och han hittade den perfekta så vi fick lägga undan den. Jag hämtar den på måndag vi va tvungen att föra över lite pengar på kontot först, hade ju inte räknat med att köpa den idag... Men så blev det=) Har även kollat på ringar och tror vi har bestämt oss! Sedan tog vi en fika med mamma o pappa på stan innan vi handlade mat. Så idag har vi fått lite gjort SKÖNT! På måndag åker Tommy till gävle och jobbar igen, så då blir han borta på veckorna ett tag:(. Så det blir att planera på helgerna nu då. Ska sätta oss och tänka ut vilka låtar som ska sjungas oxå, och skriva ut texterna så hon som ska sjunga hinner träna in dom:). Det är ju så mycket att tänka på och jag vill att allt ska flyta på perfekt lixom;) Nu ska jag steka hamburgare ska köra nån kombinerad lunch/middag idag... Oliver har inte ens käkat frukost, för han sov när vi stack till stan och orkade väl antagligen inte fixa något att äta själv:) så är dom ungarna! Ha en bra kväll alla kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0