Så va det tisdag igen då...

Sitter och tar en kopp kaffe ska snart iväg och jobba, dom ringde igår kväll och fråga om jag kunde jobba längre idag. Så mamma hämtar Oliver efter skolan så får vi se hur länge det blir... Jag har ju poledance ikväll också, har nyss ringt dit och sagt till att jag kanske inte hinner komma, så får jag ta igen den här lektionen i en annan grupp isåfall:) Hinner hem gör jag garanterat men hinna laga mat och vila höften en stund vet jag inte. Jag håller på att bli knasig på den här höften, har så ont nästan hela tiden, jag har blivit sämre nu dom sista veckorna, vet inte om det beror på dansen, är ju väldigt mycket stora höftrörelser och ansträngande träning. Hoppas att det inte är därför, men jag misstänker det:( Jag vill så gärna fortsätta med nivå 2 efter jul, men men vi får väl se. Superroligt är det iallafall, men inte när det gör så ont att jag känner som jag ska spy sista 20 minuterna som det har varit nu sista 2 gångerna. Nu fick jag just ett sms att dansen ikväll är inställd pga. sjukdom så då löste det sig iallafall, då får jag ju dansa den här lektionen med min grupp sen va bra! Nu ska jag ta en dusch innan jag ska iväg Ha en bra dag alla, kanske ses senare kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0