Urtråkig kväll

Så himla tråkigt ikväll, kom hem från jobbet vid 15 lagade mat och plockade ur diskmasinen gick igenom lite papper som Oliver hade med sej från skolan. Nu blev jag sittande i soffan är rastlös och uttråkad men orkar inte göra nåt ändå... Blir nog bara att titta på tv ikväll, det är väl lite som är sevärt iallafall. Idag hämtade jag Tommys kostym och köpte även en slips till bröllopet:). Så han kommer att bli riktigt stilig! Man ska ju ha något nytt, något lånat och något blått på sej som brud, så jag ska få låna ett blått strumpeband av en jobbarkompis. då har jag ju både lånat och blått, blev två flugor i en smäll lixom;) Perfekt det! Det är så kallt här inne fryser som bara den, gruvar mej för att hoppa i duschen tänkte göra det snart innan allt på tv börjar, för sen somnar jag nog i soffan brukar bli så när Tommy jobbar borta. Oliver o jag lägger oss och kollar på tv sen somnar vi:) Ska nog göra en kopp tea som jag kan värma mej med när jag kommer ur duschen. Ha en bra kväll alla kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0