Vad fort den här helgen gick...

Jaha nu är det redan söndag, snacka om att det gick fort. Vi har varit hos mamma o pappa och ätit lax, pressad potatis och citronsås hela gänget. Sen har vi lämnat Oscar på bussen, så nu är han på väg hem till dalarna. Tommy håller på skottar snö nu usch känns inge roligt att ha en hel lång vinter framför sig nu, Jag HATAR verkligen snö...Ska lägga mej en stund nu med TNS apparaten (som ger små elstötar) på höften, har så himla ont. Jag provade att använda den igår kväll och blev lite bättre, va nästan smärtfri i en timme efteråt :) sånt känns ju suveränt haha. Man ska glädjas åt det lilla har jag lärt mej=) Nä men faktiskt så va det skönt, kom på att jag hade den liggande i grderoben, använde den mycket på ryggen förr. I morgon väntar jobb igen:) I like! Nu kom Tommy in också och lade sej här bredvid i soffan med sin dator så nu ser vi ut som två nördar igen;). I kväll är det från söderhamn på kalla fakta och även om Trygg på stan dom hade blivit intervjuad innan jag började jobba där så det måste vi se... Ha en bra kväll alla kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0