Vill inte gå ut:(

Fy f.n vilket grisväder!!! Jag ska snart gå till bussen, börjar 10.15 idag, gruvar mej som sjutton att stå och vänta på bussen i detta hemska väder:( Oliver har sovit hos mormor o morfar i natt, så då slipper han iallafall vara ensam hemma idag, så jag ska passa på att jobba lite längre.. Han skulle få stanna en natt till om han ville så vi får se, vore ju bra det så då kan jag ta en lång dag i morgon oxå, och ev. va ledig på fredag, ifall han fortfarande är sjuk då. Jag börjar förresten oxå känna mej förkyld igen, hostar och snorar, hoppas det försvinner fort, jag har inte tid att bli sjuk nu! Väntar ju på att mitt lilla barnbarn ska titta ut och då minsann kan man inte snora inte, då ska jag ju gosa ju;))) åhhh va mysigt det ska bli!!! Nu måste jag kila till bussen, Hoppas ni inte blir insnöade idag!!! kram kram L

Kommentarer
Postat av: Carro

Jaa! :) Jag tror jag stannar inne idag, har ont i ryggen, sen är de inte så lockande att gå ut i de här vädret och gå enda ner till stan. Puss och kram!

2010-11-24 @ 10:08:12
URL: http://carroomattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0