Vill inte kliva upp idag...

Ligger i sängen och tittar ut, när man ser eländet vill man överhuvudtaget inte kliva upp idag:( och ännu mindre gå och ställa sej på busshållsplatsen,, men men så här ska det väl vara nu i typ 5 månader till USCH vad jag HATAR snö! Tänkte ju vara ledig idag, men vi hade ett möte på ett behandlingshem som jag kände att det är ganska viktigt att vara med på, så det blir ett par timmar idag också... Men jag trivs ju så bra så det är bara kul att gå till jobbet, bara lite gruvsamt att gå ut i ovädret, tur att jag köpte min härliga mössa;). I kväll ska Oliver åka till sin pappa, men vi får väl se hur det ser ut med snön och blåsten då, tycker inte att det känns som nån höjdare att sätta honom på bussen om det är så här efter vägarna:( och förkyld som han är dessutom... Vill även ha bättre väder i morgon då vi ska åka till gävle och handla julklappar och lite ljusslingor att ha ute=) Älskling har nyss åkt till jobbet, jag fick som vanligt fika på säng innan han åkte (gullig du är hjärtat)! Nu dags att kliva upp om jag ska hinna med alla mina rutiner som jag har på morgnarna ( bädda, dammsuga, torka golv, plocka ur dismaskinen och duscha:) sååå skönt att stöka undan allt på morgonen tycker jag så har man inte så mycket när man kommer hem:). Ha det bra!!! kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0