ÄNTLIGEN yes!!!!

nu har jag äntligen kommit under det besvärliga 80kg sträcket. nu visade vågen 79 kg:) jag är sååå glad! har ju stått still så länge ju. idag är träningsvärken borta oxå:) jag har haft en extrem träningsvärk i magen efter uppvärmningen på poledansen.gud vad jag har sovit inatt, jag vaknade för en stund sen på soffan, barnen hade slagit av tvn igårkväll,datorn låg alldeles framför mej och blinkade...men gud så skönt! behövde sova ordentligt. nu har jag startat en tvätt och ska snart sätta igång med min dagliga städning:) på em. kommer tommy hem, då blir det att åka och handla lite. oscar kom igår och ska vara här i helgen och ikväll skulle carro o robin komma oxå, så i helgen blir det fullt hus kan man säga:) men nu kaffe! ha en trevlig fredag kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0