blir ingen dans i kväll:(

jag är så dålig, hög feber, värk i hela kroppen, snorig och ont i halsen... va tvungen att ringa och säga ifrån poledancen ikväll...så ledsen för det jag som har längtat sen förra gången. jag ligger bara har inte ens klätt mej idag, sovit mest hela tiden. snart kommer oliver hem, han följde med sanna hem efter skolan,han ska få värma hamburgare från mcdonalds i micron, blir nog inte så gott med uppvärmt, men han valde det när han ville följa med henne. jag bad svärfar köpa med mat från mcdonalds åt oss när han va till stan idag. jag har inte ens orkat laga mat. jag orkar inte vara uppe nåt sååå tråkigt. nu är det bara att glo på tv och hoppas att få sova inatt. så kanske jag är bättre imorgon:) HATAR ATT VARA SJUK! gud vilket gnälligt inlägg det här blev ska försöka att vara lite mer positiv i morgon...:) förövrigt så längtar jag som sjutton efter älskling nu, skulle vara underbart att ha honom hemma nu, så jag kunde köra lite med honom så man fick lite uppassning:) nu ska jag fortsätta att ligga här och tycka synd om mej själv;) kram kram alla L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0