det blåser och blåser.

har nyss kommit från affären cyklade ner dit, så nu är jag sååå frusen det blåser skitkallt:( och jag upptäckte efter halva vägen att det var nästan punka på cykeln oxå så det var riktigt trögtrampat kan jag säga:) allra helst med två tunga matkassar som packning... jag börjar bli rejält förkyld,snorar , hostar och det svider i näsan känner mej faktiskt dålig:( jag som ska dansa i morgon...ska ta lite the och en alvedon nu kanske det blir bättre, men det är väl inte konstigt heller jag har ju levt med två riktiga bacillkillar senaste veckorna (oliver o tommy) vore ju konstigt om jag skulle klara mej... men konstigt nog har jag inte varit riktigt förkyld en enda gång sen jag opade mej. jag som alltid haft dålig motståndskraft förr. idag har jag en sån där stortvättsdag, hänger tvätt överallt typ, tvättar sängkläder och badlakan det tar ju lite plats:) oxå har jag bakat så duktig har jag varit ändå fast jag är klen, så nu ska jag nog vila lite framför tv´n innan oliver och hans kompis kommer från skolan, för då blir de att sätta igång med maten.... först the och alvedon forte! kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0