Gomorron bloggers;)

idag tror jag kärleken mår lite bättre i sin förkylning, jag har iallafall fått fika på säng före åtta i morse:) så kanske blir det en sväng till båten idag då:). ska åka förbi hos mamma o pappa och hämta en ny toasits som jag bad henne köpa när hon va på ikea igår,vi köpte en svart/vit där förut, men den har spruckit...faktiskt när jag satt på den:( ändå har jag gått ner över 40kg hur skulle det sett ut annars...då har väl hela toastolen smulas sönder och jag skulle ha legat som en hög på golvet med vatten och porslinskross:-D hoppas det va nåt fel på den från början. blir det lika med den här nya så får jag nog ta till en rejäl hårdbantning hahaha det ska iallafall bli skönt med en ny, för jag klämmer mej på skinkan varje gång jag sitter där nu snacka om gruvsamt att gå på toa:) nä nu mina vänner kom han med påfyllning i kaffekoppen! jäklar va snäll han är idag:)ingen bricka till fikat idag det kom han med förra helgen ju, så ställde han den för långt ut på kanten på naatygsbordet, lyfte sin kopp och allt mitt åkte som en kladdig hög över mattan nedanför sängen:) så istället för att lugnt mysa och fika fick jag göra en rivstart upp och städa, men det va då det. idag är han försiktig godingen min:) ikväll ska vi hämta den andra godingen vid bussen som har varit hos pappa sin. fick ett mms igår från honom med en bild på massor av trattkantareller, dom hade varit ute och plockat (hoppas han har lite med sej hem åt sin kära mor;). nä nu kaffe ha en skön söndag alla jag känner och inte känner! kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0