Gomorron vänner!

ligger här i sängen och tänkte passa på att blogga lite... älskling åkte och jobbade för en stund sen,, jag fick fika på säng innan han åkte så jag ligger och drar mej en stund till:) såå skööönt!!! ikväll ska vi ju ha middag här och jag funderar på det här med pumpasoppa,, kan det verkligen vara gott det??? kanske det återstår att se. jag hittade receptet när jag googlade på det, för jag tänkte att det skulle vara lite halloween, och det va tydligen nåt recept som hade varit på halv åtta hos mej...det ska vara vitlök och sambal oelek i oxå så det kanske blir gott och iallafall mycket smak.... det återstår att se:)  Sen är det där där med att få till pumpan som ljuslykta, men det ville oliver göra så det får han fixa så blir det nog kanon;) Caroline och robin får komma och käka en annan dag för robin stackarn ligger med lunginflammation:( hoppas carro klarar sej nu och att han piggar på sej fort det börjar ju dra ihop sej för bebis där snart:) oscar kom igårkväll med bussen så tommy hämtade honom på resecentrum och på söndag åker bägge grabbarna till sin pappa och på måndag ska jag träffa chefen på mitt nya jobb:) ska bli så enormt roligt!!! jag läääängtar.... idag jobbar tommy till 16 men from. i morgon ska han jobba värsta långskiftena 06.00 - 22.00 ett tag framöver snacka om att han kommer att vara trött. nä nu ska jag vila en stund till innan jag kliver upp och kör igång med städning, tvätt, halloweendukning och matlagning... sedan ska jag måla mej med svart ögonskugga svarta läppar och lite blod i mungipan. naglarna målade jag svart igårkväll:))) SNYGGT som sjutton hahaha   ha det gott alla kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0