jaha då va den här helgen snart över också:(

sitter och väntar på älskling, han kommer snart från jobbet så ska vi till mamma o pappa o käka. oscar har packat ihop sina saker för han åker hem ikväll. idag har jag gjort typ inte mycke.... förutom att städat och bakat muffins. legat i soffan och kollat på film:b känner mej som världens slöaste person:S i morgon drar vardan igång igen tommy åker till gävle och oliver ska gå i skolan för äntligen börjar hostan att ge sej:) jag längtar till tisdag när det är dags för min poledance igen:-) det är väl vad jag har att se fram emot den här veckan... har absolut inget annat inplanerat, så får väl se vad jag hittar på. nåt måste jag väl hitta på iallafall så här slapp o slö kan man ju inte vara:D nu kom hjärtat så nu blir det att åka och få lite mat. has det gött kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0