positivt på arbetsförmedlingen:)

nu har jag varit på arbetsförmedlingen och dom ville försöka hjälpa mej med det jag ville:) så nu hoppas jag som bara den, vill inte säga nåt här än... får jag börja där jag vill, så ska jag skriva det direkt för då blir jag sååå glad! men det är bara arbetsträning, men det är nåt jag brinner för och det är jag själv som vill arbetsträna nu:) så har jag varit och hämtat läxor åt lilleman och varit med carro o robin på försäkringskassan. nu ska jag lägga mej och vila en stund för jag somnade inte ens inatt:( ikväll kommer oscar, ska bli riktigt kul han har ju inte varit här sen augusti för han har ju varit sur på mej...(han fick inte göra som han ville) och det kan man ju bli rejält förbannad på när man är 15 år:-D ha en skön eftermiddag mina vänner, nu ska jag titta efter john blund en stund:) kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0