sjukt barn igen:(

tv kvällen som jag såg fram emot igår,,den kunde man se sej i stjärnorna efter. blir att titta på kungarna på kanal5 play nu istället...det blev stopp i avloppet igen igår (har väl inte fått bort stoppet riktigt tidigare) så tommy åkte och köpte en högtryckstvätt och nån specialslang till avlopp efter jobbet igår och kom hem, så det roade vi oss med SKITKUL va ordet. usch! men set innebar ju att jag fick ha honom hemma inatt iallafall så det va ju nå positivt med det hela:) sedan har jag sprungit med varma drycker och alvedon halva natten olivers hosta blir bara värre o värre så idag är han hemma igen..även tommy är sjuk ont i halsen och har varit så varm i natt kändes som jag sov bredvid en vedspis typ. men han stack iväg o jobbade vid halv fem i morse ändå. men i morgon är det ju iallafall fredag och då har han bara halvdag så sen får han vila i helgen.... ikväll ska vi iallafall till mamma o pappa och gratulera pappa som fyller år! så det blir smörgåstårta ``i like``oliver o jag stannar där till i morgon. sedan blir det att åka hem och packa väskan för i morgon ska han till pappa och oscar i dalarna, om han orkar åka när han är så förkyld:( min lilla skruttunge. nu på morgonen har jag skurat tvättstugan med klorin igen, tycker det är sååå äckligt när man har hållt på med avloppet hoppas nu att vi slipper det där i fortsättningen. nu sk jag bädda ner mej i sängen igen och kika på kungarna av tylösand på datorn. ha det så bra alla bloggläsare kram kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0