Skitkul va de :-)

det va kanonkul på dansen, satans vilken uppvärmning man fick hitta muskler som man inte visste fanns;) trodde inte jag skulle kunna gå idag men jag är på benen, även om jag va väldigt trött i morse. låg och drog mej till kl va över nio. men jag va ju inte hemma förrän halv elva igår kväll, sen tog det en bra stund innan jag kunde varva ner och sova efter två timmars träning. fick lära oss första snurren på stången oxå (eldflugan). tänk när man kan allt då kommer man att ha självförtroendet på topp kan jag säga;) från det ena till det andra olivers hosta ger sej inte han är hemma idag oxå, jag vet inte vad jag ska göra vi va ju hos doktorn i måndags och han sa att det lät bra i lungorna, det är ju bra det men det är inte normalt vad han hostar. jag tycker så synd om honom:( också känner jag press från skolan eftersom han har varit hemma så länge, dom ville att jag skulle komma in och hämta läxor idag, men jag gör det imorgon istället när jag ändå ska in till stan. tommy hade ju med sej färg hem igår och det va inge lite heller av alla de olika sorter så nu kan vi måla hela ljusne:) ikväll kommer kicki hit och dricker kaffe innan hon ska på poledance hon går oxå fast på onsdagar.nä nu ska jag ta lite mer kaffe så jag piggnar till och klä på mej...har inte kommit så långt än idag:) ha en bra onsdag kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0