Söndag kväll

sorry för dålig uppdatering i helgen, men det har varit fullt upp och jag har inte varit på blogghumör:( tommy har rivit golvet i källaren bytt rör och gjutit igen golvet igen. har även dragit rör så vi ska göra badrum åt oliver där nere. jag har varit sjuk och på ett j...a vidrigt dåligt humör. jag har varit arg hela helgen typ... så trött på att rusta, bygga och krångla med allt, har fan inte varit en lugn stund sen i april. jo vi va ju till grekland en vecka i början av juni, men nu känns det som det är dags att göra nåt roligt igen,, inte bara tröksaker. nu har tommy åkt bort på jobb igen, men denna gång till fjällen (vemdalen) dom få dagar vi har tillsammans när han jobbar borta ska man bara hålla på med massa tråkjobb, så känns det nu och jag börjar bli less på det... så är det! så känner jag det just nu PISS SKIT! nu måste vi ta tag i att göra nåt roligt tillsammans han o jag och även nåt tillsammans med barnen... DET SKA BLI PRIO ETT NU!!! orkar inte gnälla mer nu känner jag... oscar har åkt hem, tommy är på väg till fjällen och jag ska lägga mej och mysa med min goa oliver och ha massa kvalitetstid med honom vi ska dricka tea o äta chokladbollar och klockan 21 ska vi kolla på Beck. orkar inte sända några kramar till alla ikväll hörshej L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0