I love vädret:)

gud va härligt äntligen har det kommit lite värme igen.... jag blir så glad :) trodde det va slut nu alldeles! oliver och jag har just ätit middag,och nu ska jag slå på tv,n och titta på (jag skäms att erkänna men jag är beroende) GLAMOUR. snälla ni inga elaka kommentarer hihi. ikväll kanske jag får rycka ut på förlossning två av mauds chihuahuaor håller på föder, hitills har det kommit två små pojkar :) lägger in bild senare... suttit och läst politik idag fastän jag är helt ointresserad men jag hade såå svårt att bestämma mej vilka jag skulle rösta på stod mellan två st. men nu har jag bestämt mej iallafall:)i morse stack tommy till gävle igen för att jobba, men nu vet han inte om han blir kvar där så länge till, då blir det jobb här hemma igen isåfall:) då får jag ju ha mitt hjärta hemma igen:) men det blir ju sämre inkomst då. men jag tycker ändå bättre om att ha honom hemma jag:) ha det gott alla kram kram L

Kommentarer
Postat av: Milla.

:)

jo det är kul o vara vän med vågen :)

Okej,jag förstår det.. får man fråga hur mkt du gått ner och vad du vägde innan? :)



måste erkänna att jag själv följer glamour hihi, det är ju så bra!

kram



kram

2010-09-06 @ 18:00:19
URL: http://minresa.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0