Kungarna av tylösand

gode min gud har tittat på kungarna av tylösand ikväll,såg även förra avsnittet. fattar bara inte att dom får sända sånt överhuvudtaget. katastrof! så pinsamt tänk när dessa ungar växer till sej och ska se tillbaka på detta:( jag tänker på deras föräldrar också sååå pinsmt... jag skulle döö om någon av mina barn betedde sej på det viset. hoppas verkligen att dom inte kommer att göra det, och om någon av dom mot förmodan skulle göra det så bespara mej från att få reda på det isåfall:) så nu har jag fått gnällt lite nu undrar ni säkert varför jag tittar och det kan jag nog inte svara på,,:) men man kan liksom inte låta bli för man blir lixom chockad, måste fortsätta att se eländet ändå men jag är ju glad att minstingen sov iallafall, men tyvärr så kommer väl alla ungar att titta på det här förstår jag... ja ja jag kan inte göra nåt åt vad som säns i tv. idag har jag varit hos sömmerskan och tagit lite mått, hon ska börja med min klänning och det blir knytning i ryggen så man har lite att spela på ifall det skulle tänkas försvinna några kilon till:) (HOPPAS) har även varit med oliver i skolan en stund. varit på stan med carro. ikväll va jag och oliver ute och spelade lite strandtennis hemma på gården, va riktigt varmt och skönt ute ju... nu ska jag försöka sova, har sovit skitdåligt två nätter på rad så hoppas på lite sömn inatt iallafall. gonatt alla  kram kram L

Kommentarer
Postat av: Milla.

Halloj! jotack det går fint för mig.

Jag fuskade lite igår genom att prova en bit pizza. Trodde jag skulle få dumping, Men det fick jag inte? Tyckte det var lite konstigt, eftersom jag hört av så många att dom fått det av pizza tex.

Hur var det för dig när du prova det efter op?

Kram!

2010-09-16 @ 23:38:17
URL: http://minresa.bloggo.nu
Postat av: Milla.

Okej! :)

Kram Kram, och trevlig helg!

2010-09-17 @ 13:40:59
URL: http://minresa.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0