Mycket att se fram emot!

nu är det bara två månader kvar till jag ska bli mormor... tiden går så sjukt fort:) sju månader kvar till jag och min älskling ska gifta oss. känns inte som det va länge sedan han friade men det är mer än fem månader sedan närmare bestämt 11 april i bilen på väg till bollnäs, vi skulle hämta oliver vid bussen i bollnäs... vi åkte genom glössbo när han frågade. inte så där som på film direkt men så jä..a romantiskt ändå;) så himla glad! har nog känt en inre glädje varje dag sen 11 april. visst jag kan vara sur, arg och less på saker men ändå så är jag liksom glad innerst inne på nåt skumt vis:) vilka ska man bjuda på bröllopet bara släkten? släkt och dem man umgås med ofta? eller alla vi känner? såå svårt att veta... ska man ha tärna ,bestman eller bara så där enkelt? vet inte alls. mat tårtan dukning och sånt är bestämt redan men det är så svårt att veta allt... nån som har tips? ska ju vara lite av det enklare slaget. sedan ska vi sticka iväg under kvällen och ta in på hotell. dagen efter åker vi på bröllopsresa, ska boka snart men har inte bestämt vart än..vart är det bäst väder i slutet på april. nån som vet? nu ringer älsklingen så nu ska jag prata i telefon. kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0