onsdag kväll

sitter här med datorn i soffan och surar över att nya soffan fortfarande inte har kommit. ringde o kollade idag hade blivit nån försening med lev. men om vi ville fick vi hämta soffan på en affär här i södehamn som dom levererar möbler till men då fick vi inte divandelen nu för den va slut och då skulle vi få vänta ytterligare på den. men det sa jag ifrån vill väl för f.n inte ha halva soffan nu och halva sen. men han skulle försöka ordna att dom körde ut från en annan butik istället. så får det bli för jag blev riktigt sur, det skulle ta två till tre veckor och nu har det gått nästan fem :( ikväll blir det iallafall massa tv tittande 5an hela kvällen arga snickaren , skånefruar och sedan kungarna av tylösand kan ju inte låta bli att titta fastän jag blir upprörd över svinerierna varje gång...:) i morse putsade jag alla fönster här hemma...sååå skönt att ha det gjort. sedan gjorde jag "bonnstuv" och en stor vitkålsallad. lena och hennes son erik har varit här i flera timmar på em. så då fick dom käka med oss. lena o jag åt "bonnstuv" men de ville inte smågrabbarna ha... tur att jag hade fryspizza från lidl i frysen:) jag som gjorde så mycket mat, har fryst in två matlådor åt tommy och ändå får väl jag äta samma både till lunch och middag imorgon:) nu ska jag ta ett glas rött och mysa framför tv.n (det är ju lillördag idag;)). oliver gick ner isitt rum och spelar dataspel så jag får väl mysa med mej själv då... ska tända lite ljus iallafall. imorgon kommer maud hit, jag ska rensa lite i garaget där står ju alla möbler som vi rensade bort i flytten... tänkte att hon skulle få plocka med sej lite. jag har ju lovat mej själv att inte spara på mej massa onödigt. vill ha tomt där innan vintern så vi får plats med gräsklippare och cyklar m.m. vikten händer det inte mycket med... jag blir skitless på det här verkar som det är omöjligt att komma under 80 står mellan 80 och 81 och har gjort det i över en månad. men jag är ju dålig att röra mej så får skylla mej själv... jag vet det:( den 12/10 börjar jag iallafall på poledance , så det blir ju lite motion och så ska vi köpa årskortet på simhallen. för simma gillar jag. nu så gott folk får ni ha det så bra.... tror jag har surrat klart ikväll kram kram L


Kommentarer
Postat av: Klara

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2012-03-18 @ 19:15:06
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0