så jäkla jobbigt...allt :(

ikväll känner jag mej väldigt låg älskling är hemma ikväll åker tillbaka och jobbar i morgon. han ja eller vi har väl insett att vi inte hinner bygga en lägenhet åt carro o robin innan bebisens ankomst. så tommy har pratat med dem om det ikväll, så det blir för dom att fixa en lägenhet, naturligtvis ska vi hjälpa till med allt vi kan. men fan allt kom över mej. när oscar flyttade med sin pappa för han ville hellre bo med honom, han va bara nio då och nu är han 15, och nu vill han inte vara hos mej,bara för han inte ville acceptera att jag satte upp regler som att vara ute på nätterna och sånt...men det går väl över,men känns jobbigt. caroline har ju nästan bott hos robin i fyra år, när jag mådde skit och käkade piller förr så hade jag väl inte styrka att säga ifrån, men nu hade jag ju sett fram emot att få ha henne hos mej mer, men nu blir det ju inte så:( fast jag vet att det är normalt att flytta till eget när man ska ha barn. sedan kom det över mej det som hände för 5 år sen, när jag fick ta bort ett barn ganska långt gånget efter dåren jag bodde med spöade mej så jag fick fly därifrån. jag ska ju inte tänka så här negativt jag vet. jag har ju mina älskade barn fastän jag bara har oliver kvar hemma. det är väl tur att han bara är 11 så jag får ha honom kvar hemma länge till förhoppningsvis:) och jag har ju världens snällaste (blivande) man, men ändå så bröt jag ihop totalt i kväll. har legat i tommys knä och gråtit i två timmar.fan va jobbigt allt blev nu då.känns liksom som jag inte är nån helt plötsligt har ju haft barn sen jag va 19 och när dom försvinner ut så tappar man bort sej själv på nåt underligt sätt... men men en sak vet jag iallafall att jag älskar mina 3 barn över allt annat som finns och jag älskar tommy högt. jag är ändå väldigt lyckligt lottad som har dessa människor i mitt liv. och även min mamma o pappa som också kom hit ikväll... blev ett ledsamt inlägg ikväll, men nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova, huvudet värker så efter alla tårar och snor. kram kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0